HjemmeHjælpen A/S søger personale til weekend flyverkorps
Hver lørdag og søndag sidder 7 ”weekend flyvere” klar til at dække akut opstået fravær hos vores personale.
Hvad indebærer det at være en del af Weekend Flyverkorpset hos HjemmeHjælpen A/S:
- Du møder kl. 07:00 på vores kontor på Strandlodsvej 48, 2300 København S.
- Du bliver sendt ud på en rute i København, Tårnby eller Frederiksberg, hvis der er opstået akut fravær.
- Hvis der ikke er akut fravær, har du fri kl.11:00 og får løn for 4 timer (uden at lave noget).
- Hvis der er akut fravær og du sendes ud på en rute, skal du være på arbejde til vagten er slut og du får betaling for alle de timer, du er på arbejde.
- Opgaverne som skal udføres når du sendes ud på en rute, kan f.eks. være at lave morgenmad, hjælpe borgere med at få tøj på, hjælpe med at få strømper og sko på, opvask, tandbørstning, rede hår, anden personlig hygiejne, udlevering af medicin, forflytte eller lejre sengeliggende borgere, smøre frokost, hjælpe med toiletbesøg og skifte ble.
Hvad kræver det at kunne blive ansat:
- Du skal have kørekort.
- Du skal være fyldt 18 år.
- Du skal have ren straffeattest.
- Det er en fordel hvis du er uddannet indenfor sundhedsbranchen eller har erfaring, f.eks. som sosu-hjælper, sosu-assistent, pædagog, medicinstuderende, pædagogmedhjælper, socialrådgiver, sygeplejerske mv.
Hvad tilbyder HjemmeHjælpen A/S:
- Du bliver oplært og gennemgår kursus, så du er kvalificeret til opgaven.
- Du får god løn.
- Du ansættes i en professionel virksomhed med et godt arbejdsmiljø og hjælpsomme kolleger.
- Du får bil stillet til rådighed, men du kan også køre i egen bil og få betaling for det.
Ønsker du at høre mere:
- Du er velkommen til at kontakt HjemmeHjælpen A/S på telefon 4170 5200 eller sende en ansøgning til mail camilla@hjemmehjaelpen.dk.
Kort om HjemmeHjælpen A/S:
- Danmarks største og mest erfarne private hjemmehjælpsvirksomhed.
- Leverandør til ca. 2.500 borgere i København, Tårnby og på Frederiksberg.
- Beskæftiger ca. 400 medarbejdere.