ADMINISTRATIVE WEEKEND-ASSISTENTER SØGES TIL HJEMMEHJÆLPEN A/S

HjemmeHjælpen A/S søger medarbejdere med administrativ erfaring samt kendskab til sundhedssektoren til job som weekend-assistenter.

Jobbeskrivelse:

- Besvare og håndtere opkald fra borgere og medarbejdere i samarbejde med gruppelederen samt anden assistent.

- Hjælpe med at finde afløsere ved akut fravær hos de udekørende.

- Besvare og håndtere nødkald.

- Være med til at sikre, at gældende procedurer, instrukser og arbejdsgange overholdes.

- Arbejdstid: Hver anden eller hver fjerde weekend kl. 07.00-15.00.

Du skal være:

- Ansvarsbevidst, mødestabil, løsningsorienteret og god til at holde mange bolde i luften.

- Imødekommende og serviceminded via telefon, også ved opkald fra vores mest ressourcekrævende borgere.

- Det er vigtigt, at du kan gøre dig forståelig på dansk i skrift og tale, da dine primære opgaver vil være besvarelse af telefoner samt dokumentation i vores systemer.

Arbejdssted og tiltrædelse:

- Strandlodsvej 48, 2300 København S.

- Tiltrædelse hurtigst muligt.

HjemmeHjælpen A/S vil naturligvis sikre en grundig oplæring i vores systemer og arbejdsgange.

Ved spørgsmål til stillingen, kontakt da:

- Afd.leder Camilla Andersen, tlf 53 74 15 60, mail ca@hjemmehjaelpen.dk.

- Afd.leder Rikke Herbel, tlf 41 70 52 09, mail rikke@hjemmehjaelpen.dk.

Ansøgning (gerne inkl. CV) sendes til info@hjemmehjaelpen.dk.