ADMINISTRATIVE WEEKEND-ASSISTENTER SØGES TIL HJEMMEHJÆLPEN A/S
HjemmeHjælpen A/S søger medarbejdere med administrativ erfaring samt kendskab til sundhedssektoren til job som weekend-assistenter.
Jobbeskrivelse:
- Besvare og håndtere opkald fra borgere og medarbejdere i samarbejde med gruppelederen samt anden assistent.
- Hjælpe med at finde afløsere ved akut fravær hos de udekørende.
- Besvare og håndtere nødkald.
- Være med til at sikre, at gældende procedurer, instrukser og arbejdsgange overholdes.
- Arbejdstid: Hver anden eller hver fjerde weekend kl. 07.00-15.00.
Du skal være:
- Ansvarsbevidst, mødestabil, løsningsorienteret og god til at holde mange bolde i luften.
- Imødekommende og serviceminded via telefon, også ved opkald fra vores mest ressourcekrævende borgere.
- Det er vigtigt, at du kan gøre dig forståelig på dansk i skrift og tale, da dine primære opgaver vil være besvarelse af telefoner samt dokumentation i vores systemer.
Arbejdssted og tiltrædelse:
- Strandlodsvej 48, 2300 København S.
- Tiltrædelse hurtigst muligt.
HjemmeHjælpen A/S vil naturligvis sikre en grundig oplæring i vores systemer og arbejdsgange.
Ved spørgsmål til stillingen, kontakt da:
- Afd.leder Camilla Andersen, tlf 53 74 15 60, mail ca@hjemmehjaelpen.dk.
- Afd.leder Rikke Herbel, tlf 41 70 52 09, mail rikke@hjemmehjaelpen.dk.
Ansøgning (gerne inkl. CV) sendes til info@hjemmehjaelpen.dk.